Monday 6 February 2012

unexpected!




waaaa!

eottokae?! eottokae?!




Tahun lepas, mase pertengahan tahun ...


saya ada tulis nama2 bias kpop kat meja~
hoohooo~


saya ada tulis nama 'Ryeowook'
serious saya cakap itu mmg ejaan nama die


tetiba je seminggu kemudian,
ada orang tulis berdekatan dgn tulisan tu ..


'salah la ejaan ni'

okay junior mane lak yg tulis ni?


saya pun dgn bangga nya balas

'betul la, sayang~'


......................................................................................

(setahun kemudian)


"nti suka dia eh?"


"eh?! pahal lak tetibe??"


"bukan nti suka dia ke?"


"takde la! nape tetibe ckp ana suka dia?"


"takde la sbb haritu dia dan ana ada nmpk nti tulis nama kpop kat meja nti"


(Cuba.ingat.ingat.ingat.ingat.ingat.ingat)


"Dia ada tulis kat meja nti 'salah la ejaan ni' dan nti balas 'betul la, sayang'"





!!!

okay .. OMG!

DIA?!



"DIA BACA BALIK TAK?"


"mestila .. dia yang tunjukkan kat ana sambil senyum"


"0______0 omg"


"Haha takpe2 biar dia syok sendiri"



okay ..
dia tak fikir yang saya suka dia kan?



huh ... eottokae?!


....................................................................................................



Lets aim to your weakness place :p




Uri~