Tuesday 14 February 2012

Debat#2





Hari ni saya debat lagi ..


lagi dan lagi dan lagi dan lagi~
(2pm)





dan SAYA MENANG!


who let the dog out?!
woot! woot! woot! woot!




over~

Tadi sepatutnya kump saya menang tanpa bertanding
sebab kump lawan saya hanya ada sorang je wakil



........


Saya taknak menang or kalah tanpa bertanding!
tak mencabar!

HAHAHA

so saya dgn baiknya

"Umar, anta carikan orang utk 4 sal eh nnti ana minta cikgu buat perlawanan balik"

"Roger!"

(. . . . . . . . . . . . . .)

"Maya nape semangat nak buat? ni mesti sbb nt tak puas hati sbb nt tak tidur satu malam siapkan isi tapi tak lawan langsung. kan?"

"hehe itu salah satunya, tetapi tujuan utama adalah sbb nak lawan dgn TWIN!" +=+

"ye ke?" o.O"




HAHAHA yup!!

okay tadi masa debat sume mcm tak pape~
Umar yang sangat spontan,
Twin yang tgh bersemangat (die senyum nmpk gigi arnab :B)
dan Hilmi yang ... Pembaca berita


...........................................................................
HATERS TO THE LEFT

Uri~