Friday 3 February 2012

TQ




Hari ni nabila datang sekolah ..


dan yeah akhirnya saya ada seseorang yang saya boleh luahkan~





sejak masuk sekolah .. waa terseksa?

tak jugaa~ asalkan dapat bersama dgn Al Amin lagi

itu benda yang saya paling bersyukur~

SANGAT BERSYUKUR
Alhamdulillah~


selain itu, saya SANGAT BERSYUKUR kerana masih memiliki tubuh ini :)




SANGAT!





baik la kembali kepada topik ,

Terima kasih nabila kerana datang sekolah tanpa bagitahu

suprise!

reaction : =_+

WAHAHAHAHA!



Pada hari saya 'PUFFF!'


awak datang mendgr kisah saya, tq~
(maaf sbb tak dapat puaskan hati awak~ maaf~)


dan tak lupa pada Wani ;)

tapi jangan terlalu push diri utk dgr kisah saya~

ceritakan la juga kisah awakk~


saya tak suka sangat meluahkan perasaan ni~
(takkan tewas!)

maklum la

saya sangat cantik, siapa kisah~


;)




...........................................................



Pada hari ni saya 'PUFFF!'


sangat terseksa~


bangun pada pukul 2 pagi dan 3 pagi

dan akhirnya datang lambat ke sekolah~










BYE~ :D
pm, hmm kalau boleh
saya nak luahkan kat anda
:D

Uri~