Monday 14 November 2011

Promise??



oke..
banyak la juga saya tengok dekat FACEBOOK..

orang post tentang perpisahan, pindah sekolah, akhir tahun..


blah.blah.blah.blah.blah
blah.blah.blah.blah.blah
blah.blah.blah.blah.blah



Ini mengingatkan saya tetang seseorang.



Semasa darjah 5...

ada seseorang, yang saya paling SAYANG,



Nurul Izzati Bt Zawawi


pindah sebelum akhir tahun~
TT^TT
saya memang tak boleh lupakan dia
saya sangat sayangkan dia~

(kyaa!)


Selepas dia pindah,
saya tak pernah sehari tak call dia..

setiap hari!


ada kadang-kadang
kami agak AWKWARD sedikit..
(maklumlaa.. tak ada cerita~)


"Maya, awak jangan lupakan kite tau! Kalau terserempak jangan buat2 tak kenal pulak! Nanti kite belasah awak! HAHAHA!"

_Nurul Izzati Zawawi_


kata2 last daripada dia..
selepas itu saya dah berhenti call dia~

kenapa??
sebab suatu hari..


saya pergi KLCC dengan 2 KAWAN SPIES saya
kami beli belah~

Tengah2 jalan dekat tempat yang sesak..
BUM!!

terlanggar orang, barang dia jatuh dan saya pun jatuh..
seorang kawan saya tolong saya, seorang lagi tolong angkatkan barang budak 'BUTA' tu..

hambik dalam hati cakap 'BUTA PUNYA BUDAK!'
tengok tengok DIA!

Nurul Izzati Zawawi

sudah 2 Tahun..

->Muka memang tak berubah (OSHIN!)

->Suara agak matang sedikit o.O

->Pakai make up =_=*

->Berpakaian baju sekolah kebangsaan -.-

->Lengan baju dinaikkan~ TT^TT

disebabkan nak pastikan itu die..
tengok nametag

Nurul Izzati
huh..

kawan2 DIA, semua..?
"Izza! kau okey tak?"


(hoi hoi, yang jatuh saya bukan dia!)
dia ada six pack ke??

(and 'Izza'?! wow she's change a lot)

tetapi selepas bangun tu..
muka saya terukir SENYUMAN :)
(Macam stalker~)

From..

(Brain)
"Oshin?? lama tak jumpa! HAHA!"

Progress..

(Nerve)
"err.. hai, kenal saya?"

To..

(Mouth)
"Sorry! awak okey ke?"

huh..
an AWKWARD moment
bila dia pandang muka saya..
and MEMORIZING someone~

tapi akhirnya,

"eh tak apa.. maaf ye.. bye.."
-Izzati-

TT^TT
wuuu~


and so GOODBYE my BESTFRIEND!


bila diingatkan balik..
adakah kawan2 sekolah saya yang akan pindah akan jadi macam itu juga??

Jinki??
Sarah Nizar???


Putri Saidatina As Syifa'..
GLADLY,
we all still keep in TOUCH


so..
please..

Nabila Natasha,

Don't Forget Us

IM BEGGING YOU

난 행복한걸, 우리 함께인걸, 이제 시작인걸, 끝은 없는걸~
사랑해

Uri~