Sunday 6 November 2011

Next Exam Paper



Bii Paper


  1. pendapat anda tentang saya ? (Dulu) Pendiam (Sekarang) Kejam
  2. apakah maksud disebalik nickname saya ? Bii? bo peep??
  3. anda seorang yang suka selesaikan masalah atau lari daripadanya ? Ikut Mood xD
  4. kata-kata yang memberikan anda semangat . "Acha Acha Fighting!"
  5. currnetly intrested to/in ? Korean Drama
  6. fuuuuu~ siapakah anda sebenarnya? Manusia. Muslim. Sumaiyah?
  7. rindu tak saya update blog ? xD RINDU! saya lagi rindu kalau awak tak baca blog saya!
  8. ada tak puas hati dengan saya ? jujur ! YES! saya tak puas hati kalau awak tak BERSARAPAN!
  9. teka ada berapa fanclub forum yang saya join dan apakah ia ? *random x] 6
  10. apakah perkara yang anda ingin sangat lihat saya lakukan? Singing and Dancing
  11. apa faedah buat benda ni sebenarnya ? Awak boleh kenal saya lebih? awak suka saya??

Uri~