Saturday 5 November 2011

Hurry! -.-"






actually,, i suppose to go now but..

yeah.. i've skip it 5 time~


sooo~

The Rules :D


1. You must post these rules.

2. Each person must post 11 things about themselves in their journal.

3. Answer the questions the tagger set for you in their post. And create 11 new questions for the people you tagged to answer.

4. You have to choose 11 people to tag and link them to the post.

5. Go to their page and tell them you have tagged him/her.

6. No stuff in the tagging section about 'You are tagged if you are reading this' you legitimately have to tag 11 people.




.11 Things about me.

1. Mak saya cakap ayah & abg2 saya belum pernah KISS saya lagi,, so First KISS saya masih ada lagi la hoho!

2. Saya bukan BI.

3. SHAWOL adalah gelaran pertama kpoper saya.

4. Saya Pemalas.

5. Bila saya lapar, BADAN saya sangat letih dan tak boleh Bergerak.

6. Saya nak jadi KETUA

7. Muka saya.. Muka ' Belakon'. Peace! ^_^V

8. Berat : 49Kg. Tinggi : 160cm

9. Saya seorang yang senang terPEDAYA TT-TT

10. Saya senang NANGIS la juga~

11. Saya sensetive dengan perkataan RAHSIA.



_Exam Test_

Minoz Paper

1- First time jumpa saya , apa reaksi pertama ? jujur kay .

Pendiam


2- Bila stress , apa benda yang korang buat ?

Melukis/Masuk dunia LAKONAN


3-Bagi huruf first nama crush korang hehe :) Nama betul eh . Taknak tipu tipu .

M.A


4- Pernah Imagine kehidupan korang dengan crush korang bila dah kahwin ? haaa mengaku cepat . HAHA

Tak Boleh TT-TT


5- Korang anak manja ke tak ? rapat dengan mak or dengan ayah ?

Manja? TAK. Both


6- Saya gedik ? hmm cakaplah betul ke tidak -.- tapi dgn cara yg lembut . Nanti saya menangis karang HEHE

A little bit


7- Bagi Tajuk lagu yang mengingatkan korang dekat crush korang ? haha

Takde kot..

(sorry Kaitou)


8-Korang paling addicted dengan apa ?

KPOP.KoreanActress.Game.Cat.Twitter


9-Korang pernah menangis sebab crush korang haa ? cepat mengaku .

Pernah. >////<


10- Bagi 10 nama kawan yg korang rasa penting bagi hidup korang :) Susun ikut betapa pentingnya dia okay .

+ShouRi

+Sony Ericsson w100i

+WO

+The Muffins°

+Nineteen96

+Al Aminians?

+Sumayyah

+Nadiah Rosdi

+Beef

+YOU!


11- Beri komen tentang saya , benda yg anda suka atau tidak suka . Saya sedia menerima :B kot .

Suka : Friendly

Tidak suka : Cerewet

(please accept and THINK 'bout it)


...............................................................................



Ciloh Paper


1. Dah duduk - /berdiri/meniarap/atau apa jelah - depan komputer ni berapa lama?

2Jam

2. Tak penat ke?

Penat

3. UPSR/PMR/SPM (jawab semua jika sudah) berapa A?

3A

4. Berapa kali komputer rosak?

4Kali

5. Apakah peristiwa terjatuh yg paling memalukan bg awak? Ceritakan.

(Tak sanggup)

6. Adakah anda akan mendengar dan mengikut teguran berkenaan 'tak baik mengumpat'?

InsyaAllah

7. Seperti di atas, adakah anda akan menjawab "ini bukan mengumpat!"?

Nop

8. Apa khabar?

Baik

9. Adakah anda sedar lelaki yg paling anda benci sebenarnya tidaklah teruk mana pun?

ERM!

10. Apakah jenis lelaki idaman anda?

Ber-tie~ comel maybe??

11. Apakah rahsia terbesar anda?

Saya pernah tersuka A.S





New Born Paper

1. Sihat?

2. Sudah Makan?

3. Makan apa?

4. Sedap tak?

5. Mak dan ayah ada kat rumah?

6. Nak masuk minang boleh?

7. Saya / Dia?

8. Kpop / Jpop?

9. Kopi / Teh?

10. Sayur / Snack?

11. Facebook / Blog?


BUSTED
  1. Minoz
  2. Ciloh
  3. Jinki
  4. Bii
  5. Maknae
  6. Yobi
  7. Min
  8. Sensei
  9. Hayeesa
  10. Eyka



Bye!! Jana!!
Assalamualaikum!!


END

Uri~