Friday 4 May 2012

Man in black



like seriously .. tajuk takde kene mengene langsung
=w="


bulan lepas ..
saya akhirnya berjaya berhenti bermesej dengan BANIN/LELAKI


BUT


sebulan kemudian ..
Minggu ini,


ZOMBIE

make a COMEBACK -..-"


Zombie : Salam maiyah
Me : wasalam
Zombie : apa kabar?
Me : baik~
Zombie : watpe ni?
Me : mesej anta?

.......

argh! TTATT

saya bukan tak suka tapi .. impian~
maafkan saya kalau mesej seterusnya saya tak balas~


saya sebagai senior perlu menolong junior dalam masalah COUPLE!
tp macam mana nak buat kalau saya sendiri pun bermesej dengan lelaki?!


InsyaAllah .. Jodoh di tangan tuhan ;)
*berdoa*



dan satu lagi cite (bonus!)


ada seorang lelaki ini .. dulu kami berchat2 di fb
tapi selepas dapat tahu dia berchat dengan seorang junior saya ..


Bye~


bukan la jeles tapi sebenarnya junior saya tu seseorang yang perlu dibimbing
jadi sebagai senior, kawan mahupun saudara se-islam ..
saya perlu membimbing dia (junior saya ye!)



okay sudah sekian lama kami tak bercakap or berchat
dahulu saya masuk debat BM wakil sekolah dgn dia tp lepas berhenti chat dgn dia ..
terus keluar .. hoho! tunggu! tu bukan punca sebenar! =_="

.....


akan tetapi semalam .. saya tengah berckp dgn seorang lelaki (hoho!)
tetibe dia muncul sebelah lelaki tu dan saya terus blank dan lupa semua benda!
=_________=


hmm .. macam mana ni? eottokae?!
mereka berdua menghantui saya~
TT^TT



..........................................................................


DAMN!
I wish you were here~





Uri~