Saturday 28 April 2012

Bbuing Bbuing





Semalam selepas gila2 dgn Jinki,
saya terus masuk tidur dan bergerak ke EXO planet
*dreaming*



Disana orang 1st yang saya jumpa adalah Bacon~

dia senyum kat saya dan dengan tiba2 dia ..

'Bbuing bbuing~'

*nosebleed*


okay lepas tu saya terjumpa Chen dan Lay,
dan sekali lagi dengan tiba2 mereka

'Bbuing bbuing~'

*nosebleed*


next, terjumpa Kai, Xiumin dan Suho

dorang sedang berlatih menari dan SEKALI LAGI dengan tiba2
doarang pandang saya dan ..

'Bbuing bbuing~'

*nosebleed*



Then saya terjumpa  HunHan dan Tao ..
dorang panggil saya dan kemudian ..

'Bbuing bbuing~'

*nosebleed*



Akhir sekali ..

TT^TT


IMPIAN SAYA ..

saya jumpa KRIS dan dia ..


SENYUM!

*nosebleed*


saya buat bbuing bbuing kat dia dan dia gelak!






........................................................................................................





btw 'bbuing buing' adalah ini ..




*awkward*




Uri~