Saturday 14 April 2012

ZOMBIE♥ II




13/4/2012
-4:00 PM-



Saya ajak syi pergi beli air kat kantin sekolah rendah,


sebelum masuk, ada seseorang lelaki sedang duduk minum air kat kantin
saya ternampak dia pandang saya ..
dan bila saya pandang dia, dia terus toleh dan senyum?!

so nak pastikan SIAPA, saya pun fokus kat muka dia ..
+=+

dan !!!!!!! wow adakah hari ni hari istimewa atau sebaliknya ..





ZOMBIE




ahhh WAE?! yeogisseo mwohaneungoya??!


okay dgn kisah yg menyedihkan kat post sebelum ni ..


okay sambung balik ..
lepas nmpk dia (tahan gila) 2 meter melepasi dia pandang syi dan syi pun mcm paham2 je~

"syi, zombie~"

"ohaha ye ke?! patut la dia pandang semacam je"

dan saya terus lari dan jadi gila


"WARGH!! APA YANG DIA BUAT KAT SINI?!"

"WAHAHAHA!"

......


habis 'menggila', tunggu syi beli air
dan lepas beli air ..


pergi tempat lobi sekola rendah dan jumpa bii, yobi dan superstar qila


pastu bagitahu mereka

"Tadi ada ZOMBIE!!"

"sape zombie? gemuk ke?"

". . . ."

"haha panjang umur, tu gemuk~"

"HAHA! kejam uh maya! tadi excited dgn zombie pastu nampak gemuk terus .."

"ahh ana pilih gemuk!! ana taknak kisah gelap kembali TT^TT"

"tapi tadi die senyum kat nt masa dia toleh muka!"



ahh macam mana ni?

...................................................................


tiba tiba syi jadi gila ..


"MAYA!!!!"


0.0?!
"pahal?!"


(dgn mimik muka syi yg tunjuk belakang saya)


dengan satu jelingan kearah belakang
dan yeah .. Zombie ada dibelakang saya~


"arghh!! syi!!"

"wahahahaha!!"


lari (merajuk) ke arah public phone yg bertentangan dgn zombie

tunggu Zombie pergi dr tempat dia tadi ..

dan bila saya pusing je,

syi tiba tiba cari pasal LAGI!

"MAYA!!!!"


dan ZOMBIE lalu sebelah saya sambil pandang saya


ahh great! whats next?!


tunggu zombie blah dan "ya! SYI!!" (belasah)


"WAHAHAHAHAHA"

"eh maya ana igtkan nt nak guna public phone tu hahaha!"

"waaa! sweetnya nt maya~"

okay malu ~


"haa maya, romantiknya!! ana tak sokong nt dengan gemuk ..
tapi ana sokong nt dengan ZOMBIE! ^^"


=____________="


"Jom cari zombie!"

"Jom!" "haha!"

"ahh~"



............................................................................



Zombie, saranghae~
chingu ah, gomawo ;)

Uri~