Wednesday 11 May 2011

Kawan baik konon~

(kalau nak romantik mase bace, dengarlah lagu One for me - SHINee)


Konon kata nak hidup bersamalah,
bersama selama-lama nya lah,
kata takkan berpisah lah


dasar PENGKHIANAT!


awak selalu JANJI nak layan saya baik2,
saya JANJI nak jaga hati saya,
MANA JANJI AWAK TU?!

saya sangat mengharapkan awak layan saya..
ana tahu tak betapa perlunya awak dalam hidup saya?!


AWAK TAHU TAK?!


Kita dah hidup lama bersama~



tapi ... ?




awak kata tersisih bile saya pergi?
habis bile awak tak layan saya?!



SAYA SELALU JAGA DAN PROTECT AWAK!


AWAK?!


apa awak buat?!


NOTHING!



APA?!
bagi saya kebahagiaan?!

(err.. well itu sebelum awak tinggalkan saya)



ja.. jadi mana janji awak dah pergi?!
KENAPA?! AWAK DAH ADA ORANG LAIN KE?!


adakah dia lagi baik daripada saya?


kenapa awak BUAT MACAM NI KAT SAYA?!
WAE?!?!?!?!?!

awak menyusahkan saya!!
SAYA BENCI AWAK!!

tapi ...

saya tak sanggup,
walaupun saya mengucapnya dari mulut..

tapi hati saya sangat sakit~

T-T



TOLONGLAH KEMBALI!!!

T-T



saya memang jarang ckp macam ni ...

tapi saya harap selepas saya cakap ni,

awak akan kembali menjadi KAWAN BAIK SAYA

dan bahagiakan saya, arasso?



..............................................................................................................................



"SAYA SAYANGKAN AWAK!!!
SAYA PERLUKAN AWAK!!!
SAYA CINTAKAN AWAK!!!

Tolonglah KEMBALI!!!"

T-T

tolonglah ... kembali!!














I NEED YOU!

















PHONE SONY ERICSSON W100i!



awaklah kawan baik saya yang paling baik!
yang selalu setia!
selalu bahagiakan saya, dengan lagu-lagu yang BEST!


tapi, di mana awak sekarang?
KEMBALILAH!



saya bukan sesape tanpa awak!!
(over)




T-T

your lovely master,
Sumaiyah binti A Yazid

Uri~