Saturday 19 March 2011

Gelabah


Habis Imej ana!!!
Imej sebagai budak konon pro english tercalar
T-T

korang tahu tak,
td kat facebookkan, kat group SHAWOL kan~

ana ade la post gamba~
gamba kek minho~
xD

pastu ade la yg 'like' and comment~
ade satu comment ni, die tulis..

"Can't I tag this to my friend?:) "

ana balas "ermmm!!!"
disebabkan tak baca betul betul,

die balas "okay, .... sorry :')"

ana dgn pandai nye balas ":D"

ana terpike la, kenape die ckp sorry?
ana bace balik dan ... =_="

"wait! u want tag,, whoah! sorry2! just tag it!!! =.=""
teruk gila~

"? what you mean?"

dan sekali lagi kecelakaan berlaku

"(i dont read your comment properly, so i though you say "can't I tag this to my friend")"

dan die "ne?"

arghh!!! Gomennasai!!!

last skali "huh, just do what you want =.="

"so can i tag this to my friend?"

dgn semangat nya ana jawab
"YESS!!"

"thank you :D"

dan ana ..
"(desperate)"

"hahaha! relax, chill out! sorry if I say if not"


after that we become FRIEND~



The End!!

Uri~