Saturday 21 July 2012

REACTIONs





Alhamdulillah
Baru balik daripada Perkhemahan Perdana Krs
di Sabah ^^


Ini hasilnya, dapat sahabat baru :)


nak cerita serba sedikit semasa perkhemahan ni,
Pada hari pertama sampai di Sabah (TAPAK penginapan)
kami dirikan khemah dan esoknya dah mula lawan Kawad kaki -.-

tapi secara jujurnya memang gempak gila la
walaupun berlatih 1 hari sahaja
AWESOME!
tp still ada sedikit/beberapa kesalahan la =_="


hoho saya akan pastikan sekolah saya pun mcm dorg jugak :D



................................



::: Nest Station :::
DAFI



kalau awak semua tgk kat gambar atas, ada seseorg yang saya minat ..
bukan minat = menaruh harapan

tp suka dgn gelagat dia

takdelah sponton or lawak tp @_@
mcm mana nak ckp eh?

faham faham je la -______-
(malas nak cerita kejadian semasa perkhemahan)



kay.. back to the TOPIC


ada banyak kejadian yang berlaku bersama dgn si penghulu
(tak banyak pun -..-)

tapi salah satunya..
semasa nak balik sekolah drpd LCCT

dia balik dgn kami :D
semasa di dalam kereta kami semua jadi sangat .. gila?
over sangat tu -.-

tapi lebih kepada excited la
saya, dia, ummu, randy orton dan epul
semua semangat cerita apa yang terjadi kat Sabah tu

dan saya tolong pegangkan beg galas dia ^^

.......

okay semasa di rumah, sedang menunggu kawan krs add
dan akhirnya ada junior saya add yeah!

okay bukan main semangat berborak dgn dia
dan dia bagitahu yg si penghulu add dia dan chat dgn dia

. . . .

bila cinta ini tak lagi bermakna~
yang ku sangka ini hanyalah nestapa~


dia bagi fb penghulu tu kat saya tapi..
disebabkan tgh kecewa, taknak lah add TT^TT

bla bla bla

esoknya, PUASA!!!
seriously, disebabkan semangat malam tu.. tak tidur langsung
woohooo!
okay pagi2 lepas sahur terus on fb :D
beberapa jam kemudian..
11 pagi

ada banyak Friend request
lalala
accept semuanya ^^

dan tiba tiba ..

Friend Request : Si Penghulu



. . . . . . . . . . . . . . . . 


REACTION :











.... and they lived happily ever after


-end-


.......


Nabila Natasha, Saranghae :)


FIN

Uri~