Thursday 5 January 2012

2012 yo~



2009


err okay? bestt~

1 At Tabari

Good : Saya duduk tmpat kat dpn sekali dgn WANI HOHO dan pernah dipanggil COMEL
(1st time! haha)

Bad : Saya digossipkan =_= dgn Abdus Salam
dan benda yg paling teruk..
saya pernah suka die


(pertghan thn saya pindah kelas TT^TT)


1 Al Qurtubi (kan?)



Good : Saya jumpa Syi, Min dan Putri <3 Nabila Natasha ;)
and don't forget WO :D


Bad : Saya masih digossipkan dgn Abdus! dan ...
saya pernah TERsuka Afandi



COMMENT : Pada masa tu saya masih newbie~
masih tak mengenal erti MATANG :p



2010

hmm hmm DAEBAK!


2 Al Maliki

Good : Saya mula kenal kpop (Taemin<3)

Bad : Saya ... gemok?


COMMENT : Dah mula biase dgn suasana Al Amin! and mula addict dgn FB!
aigooo~




2011


Tahun yg menakutkan dan baru meninggalkan kami?
(it's an OHSEM year)


3 Ar Razi

Good : Saya mula rapat dgn semua org xD
(ukhuwah mula terjalin)

Bad : Ramai orang akan PINDAH TT^TT

COMMENT : Ia sgt la Indah! terkumpul segala memori2 yg sukar dilupakan~

Mengadakan bermacam2 aktiviti batch! MPT5 :p

Menjadi Fasi utk konsultan Fauzul Azim, gemuk gemuk sekalian ;D

Menjadi AJK utk Xplorace Form 5! Putera♥





well saya baru perasan yg sekarang ni dah 2012
so baru nak post~





Happy New Year guys~






Haters gonna hate~

Uri~