Monday 11 April 2011

SABAR ada HAD nya +=+


as i said 'SABAR ada HAD nya'


Saya manusia biasa.

Pernah gembira.
Pernah marah.
Pernah sedih.


(saya bukan macam TWIN) =_=
dia ada perasaanlah!


Saya memang cepat moody,
so kalau nak cari pasal dengan saya..

Cuba lah kalau berani! +=+



tetapi saya ni cepat reda lah juga. :D




tetapi kalau dah terlalu over cari pasal


(hehehehehehehe)










11/4/11

Sampai sekolah,

Perhimpunan =.="

Wani depan sekali, Rey belakang 2 petak, Ciloh dan Jinki belakang 6 petak?


Kelas Paling Bersih:

Ketiga - 3 Ar Razi


(ok lah tu~)



Habis perhimpunan lari ke kelas dengan Nabilah dan Fatini.
(tinggalkan Ciloh, Wani dan Jinki) :P


alasan nak tengok keadaan kelas kerana terdapat berita kedudukan bertukar?!

(dup dap dup dap)


O.O















T-T pelik nya!!
GO yang tentukan? errmh!

saya duduk di kotak di depan sekali..

saya dah mula, GRRR...
(bising+membantah)

akhir nya cikgu sendiri pun tidak suka..
'YESSS!!



You LOSE!

so cikgu tukar banat semua kat belakang =.=



tak kisah lah!


GO tidak puas hati,

Jawatan diberi kepada WO?

Penolong - Rey
Ajk Kebersihan - Ciloh
Ajk Keceriaan - Saya :P

korang siapa nak bagi suka - suka hati jawatan?

So, get lose!!

(REHAT)


masuk perpustakaan sebab kelas P.I dekat situ.


main cahaya LCD
buat bayang ^.^!

pastu dengar GO merajuk dengan banin yang kerek
sebab? pakai kasut dalam kelas tapi dia orang ini marah - marah bergurau lah juga.. >:(



BM


di perpustakaan lagi sekali
dan sekali lagi.


Main Bayang!! ><


pastu tetiba sahaja ada budak menyibuk...

"oi! jangan main lah!"
(GO)

"kenapa?!"
(me)

"........"
(GO)

"ada masalahkah?"
(me)

"ada! banyak masalah!"
(GO)

"WHAT EVA!"
(me, sambil menjeling)


GO pandang panas je~


MUAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!


pastu ada sekali tu one of GO pandang belakang dan "shhh!"

dan sekali lagi ana cari pasal, sambil bercakap dan sambil buat gaya

"WHAT, EVER, MAJOR, LOOSER"
(harap dia nampak lah, senang sikit nak bagi amaran)


pastu masa balik..



(Habis Tuisyen)


Guru kelas masuk kelas.
(Cikgu Masyitah)

Dia tukar - tukar tempat dan akhir nya jadilah

-Banin tengah dengan kiri

-banat ada yang tengah dan kanan bahagian pintu

(saya duduk depan sekali lagi >:I)


Saya pergilah dekat meja Ciloh, nak cari pasal sekejap dengan dia.

pastu datang seorang minah ini...

"nah, ini kerja korangkan?"
(GO)

"(O.O" what?)"
(me)

"hah?! apa?!"
(ciloh)

"eh siapa korang nak arah kteorang, dah tak ada jawatan kan?"
(me)

pastu kain sutera kencana tu saya dan Ciloh biarkan sahaja di atas meja

dan mereka memandang dengan rasa tidak puas hati dan ...

MAUAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!




itulah saya Maiyah Yazid!!

ITU BARU SIKIT!

eh salah.. itu baru saya, Ciloh?

hah! korang janganlah cuba cari pasal dengan dia~

ARASO?! +=+




BYE! JANA!
ASSALAMUALAIKUM!

Uri~